Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 12 september 2012

Filippas val . kycklinglåda och potatisroser

Stora tjejen ÄLSKAR att kolla på matprogram, så mycket så att hon nu valt bort saga på kvällen tillförmån för att kolla på "Halv åtta hos mig". I veckan var det en tjej som gjorde potatisroser så det ville Filippa testa.
Jag tunnskivade potatis och hällde god olja över, salt och timjan. Sen varvade vi den i muffinsformar och bakade i 40 minuter i ugnen.

Till detta hade vi kycklinglåda (klicka på länken så kommer du till receptet).

Inga kommentarer: