Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 3 september 2012

Jag vann en matkasse!!!!

Idag när jag kom hem från jobbet så var jag jättetrött, nästan lite sur. Satte mig i soffan och började kolla lite bland bloggarna jag följer och i bloggen Bara en kaka till var det en tävling förra veckan. Vet inte hur många tävlingar jag är med i på bloggar och på FB men oftast vet man ju inte vem som är vinnaren men så idag, idag var det min tur!!!!
Bara en kaka till hade en tävling tillsammans med Familjyfood där man vann en matkasse. Vist hade det varit roligt att testa själv, men direkt när jag såg tävlingen tänkte jag på mina vänner på andra sidan sjön som håller på att totalrenoverar sitt hus och de bor lite trångt just nu, så vad passar inte bättre än att ge bort denna vinst till dem. Så behöver de inte tänka på inköpen den veckan ivarjefall;)
Delad glädje är dubbel glädje!!!! Hoppas bara att du hör av dig sen Jenny och säger vad du tycker om kassen;)

3 kommentarer:

Sofia sa...

Vilken underbar vän din vän har puss på dig finis kram Sofia

Jenny sa...

Åhhh tack fina fina du, du är för underbar! Att du tänkte på just oss! Du förstår inte vad glad jag blir! Som sagt vi kan behöva den peppning vi kan få... Nu får vi energi till det dubbla och så snart mannen min inte jobbar dygnet runt kommer vi på Hjo-besök! Tjohoo! Puss & Kram

Helena sa...

Grattis till vinsten! Kramar till både dig och Jenny! :-)