Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 19 september 2012

Matsedel

Nu var det länge sedan men eftersomjag nu börjat jobba igen så hinner jag inte riktigt med. Så då är en matsedel ett jättebra komplement;)

Onsdag Fiskgratäng
Torsdag Lasange med squash, aubergin och motötter
Fredag Ugnsbakade rotfrukter och kycklingfile
Lördag Nacolåda med nacochips
Söndag Thaigryta med ris (men jag byter ut färsen mot strimlad skinksnitzel)
Måndag Ugnsbakad falukorv med potatismos
Tisdag Potatis och purjolökssoppa samt pannkakor
bild hämtad här

2 kommentarer:

Sofia sa...

Åhhh vad det ser gott ut på bilden : ) stor kram från Tidaholm glöm inte att kolla in buffe ; ) tror tidningen kommer idag (med bild på mig i ) hilfe! kram Sofia

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina du!

Låter gott !!!.Kram.kram