Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 21 oktober 2012

Älgkött

Vi hör till de lyckliga som varje år får älgkött. Magert, gott och klimatsmart kött och Filippa vill gärna hjälpa till, jag visade hur mycket vågen skulle visa sen vägde hon upp färs som bara den!

2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej ! :)

så härligt ! och ändå samtidigt ekologiskt ! :)
Filippa följer nog mammas fotspår ;)

Här hemma har jag haft hjälp reda med målning i blivande kök ;)
Fint blev det dock tyckte hon att vi skulle ha lite lila i köket ;)

Haben skön kväll ! Hälsa så gott ! vi hörs imorrn ;)
Eller snarare ses ;)

Nu ska jag mysa med vårt stora tjej ! med lite te och pocorn ;)

En varm kram till dig ! :)

Sofia sa...

Heja Filippa kram på er date v. 44? Mpåndagen? Då är vi alla tre lediga : ) kram Sofia, Zimon och bella