Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 3 oktober 2012

Äppelmos

Vårt internet funkar inte riktigt som det ska plus att jag inte lärt mig lägga in bilder via mobilen än så just nu blir det lite si och så med inlägg, hoppas att ni har ´överseende med detta.

Just nu har har vi massa äpplen hemma, tyvärr ahr vi fått rönbärsmal på våra äpplen så man får skära och skära och skära, och så får man ut en liten liten bir ätligt äpple, så tråkigt. Tidigare år har ju våra träd gett massor med fin frukt. Men tack och lov så har jag fått en kasse men fina äpplen av svärmor så nu idag har jag kokat äpplemos, så himla gott och enkelt!

Inga kommentarer: