Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 14 oktober 2012

För vi har bara regn hos mig...

Misstänker att vi inte är ensamma om det idag;)
Som det har regnat, men det finns inget dåligt väder... eller??? Kändes sisådär roligt att följa med F till ridskolan idag, mest kanske för att mamman inte har så bra regnkläder... blött vart det... men skönt när man kom hem och kunde krypa upp under filten och dricka varm choklad:)

Något annat som annars är mysigt är ju tävlingar med trevliga vinster. Min goa vän sofia på Sofia bakar har en tävling just nu, här hittar ni den. Bilden här under är från hennes mysiga blogg med den aktuelle tävlingen! I LIKE!!!

1 kommentar:

Sofia sa...

Åhhhh sötis tack : ) kram Sofia