Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 16 oktober 2012

Paj med skinka och broccoli

I torsdags var jag lite halvkrasslig, hade verkligen inte tid med det men fick ta det lite lugnare;)
Då är det smidigt med mat som sköter sig själv, det fick bli skinka (hade spillbitar av rökt skinka i frysen) och broccolipaj. Jag smaksatte pajen med resterna av tapastillbehören, vitlök och soltorkade tomater. Dukningen och salladen har Filippa fixat själv, våran stora duktiga 4åring! Dukningen fixade hon medan jag var på övervåningen, tom vatten har hon fyllt på!

Inga kommentarer: