Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 31 oktober 2012

Stora tjejer nu

I helgen gjorde vi slag i saken och tog bort spjälsängen för Julia. Hon fick nu Filippas säng och Filippa en gammal Härjabinge, en utdrags kökssoffa! Jag gillar det lite slitna gamla på den och tjejerna sov jättegott i sina nya sängar.
Filippa har fått ärva en gamal kökssoffa, en "Härja binge". Över hänger det viktigaste i Filippas rum just nu, en sänghimel (inköpt på GeKås). Hänger dock lite snett på bilden men det KAN bero på att det ligger två troll i sängen och busar;) Båda tjejerna har varsin sackosäck. Kan verkligen rekomendera detta. De används flitigt både att leka i men även att sitta i och läsa el titta på tv.
Även Julia har en Expedit från IKEA, till höger skymtar hennes Billy hylla som har fått vit färg på sig och tapeter som var över.
Numera Julias säng. Köpte den på Blocket när Filippa skulle få ny säng och har sen målat den vit.
Träkronan kommer från hackspetten
Filippas Expedithylla fr IKEA med korgar som vi har sprayat vita.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Jättefint : ) på riktigt med ; ) kul att se dig idag : ) Tack för senast : ) kram Sofia

Madame Edith sa...

Mysigt!!

Kram/M