Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 18 november 2012

Paus i matlagningen

Hade massa planer för matlagning denna helg o i fredags blev det lite. Men gårdagens matlagning fick pausas då vår lilla skrutt knäckte till mammans nacke...men några värktablettet senare så är jag tillbaka på banan;) tänk att någon så liten kan påverka nacken så mycket! Barnen var dock nöjda ändå då de fick äta kvällsmat från Max istället, lördagsmyset får vi ta idag istället!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Stackars fina mamman attans att jag inte kan vara med på onsdag morrr. Kanske kan jag göra en beställning och skicka med dig pengar så man kan få ta del av lite jolgotter ; ) kram Sofia

Madame Edith sa...

Ajajaj det där lät inte roligt. Tur att det hjälpte med värktabletter.

Kram/M