Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 1 november 2012

Pepparkaksbak

Ja ja lite tidigt kanske men så glada barnen blev!
Blev inspirerad av http://madame-edith.blogspot.se/ som igår hade ett inlägg med trolldeg. Tror att barnen också uppskattade att jag tog fram pepparkaksdeg mot trolldeg, då man måste provsmaka degen;)
Jisses vad formar det har blivit på bara några år. Jag har svårt att inte köpa formar när jag ser nya;)
Även Julia var med och åt... jag menar bakade!

3 kommentarer:

Emla sa...

Mysigt! Längtar efter allt julstök nu :) Angående formarna, så ska du bara se min mammas pepparkaksformsamling... Typ 2 ICA-kassar, haha!

Madame Edith sa...

Men gud vad roligt att jag fick er på baktankar med gårdagens inlägg. Håller med om att pepparkakor är snäppet roligare är trolldeg. Pepparkaksdeg är ju så gott!!

Så söta små tjejer du har :)


Kram/M

Sofia sa...

SÖÖÖÖTISAR kram Sofia