Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 5 november 2012

Vinkokt torsk

Jag är lite svag för fisk.
Så gott och det sköter sig själv i ugnen. Här tog jag fryst fisk shom hade tinat och så slög jag på 2 dl vitt vin, salt och lite citronpeppar. Uppepå la jag en blandning av vittbröd, ett ägg, persilja och ca 50g smör som jag geggade ihop och la upppå. Supernkelt och gott!!!!

2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Låter smarrigt :)
kraam

Madame Edith sa...

Ser jättegott ut, vad sugen jag blir!!

Tror nog allt att vi får ta fisk till middag imorgon. Det är ju så gott :)

Kram/M