Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 2 december 2012

Full fart

Oj oj oj vad dålig jag varit på att uppdaterat min blogg;)
Men det är verkligen full fart nu, jobbar deltid men har massor på jobbet och nu är det betygsättningstider och en ny kursplan. För tillfället befinner jag mig i Stockholm för att under två dagar gå kurs i mitt ämne, ska blir roligt samtidigt som det är stressigt att vara hemifrån nu i adventstider.

Har flera nära som har anhöriga som inte mår så bra just nu så jag vill ta tillfället i akt att påminna alla om att ta hand om varandra och njut av nuet!

Ikväll bjuder jag på en bild av mina sessor som bakar;)

3 kommentarer:

Hus Inspiration Inredning sa...

Kul att du är med på träningsutmaningen som börjar idag!

UTMANING ETT:
Rör på dig minst 3ggr denna VECKA i minst 30min varje pass.
Det kan vara promenader i raskt tempo eller jogga. Inte långsammare än 9minuters tempo.
Du kan träning hemma på golvet (jag kommer lägga upp tips under veckan) eller träna på gym.
Ladda ner Runkeeper så kan du registrera allt du gör så du kan ha koll på hur långt du går eller springer
Rapportera varje dag du tränat och länka till mig så jag ser att ni tränar! Skriv gärna en kommentar på min blogg också så jag inte missar någon

Lycka till!

Kram Johanna

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen!
Tack :)
Hoppas att det löstw sig idag ?
Så goa sessor....
Vi hörs ! kramar Sirpa

Villa Ell sa...

Såg att vi antagit utmaningen båda två hos Hus Inspiration och Inredning:-)
Så jag blev nyfiken vem Äntligenmamma är...
Så här är jag och besöker dig första gången.

Ha en fin kväll
Kram Sandra