Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 24 december 2012

Önskar er alla en god och lugn jul

En bild från årets julaftonsgrillning;) ifjol började vi med denna "tradition" som får hänga med så länge vi känner för det. Istället för att stressa runt tillbringar vi julafton hemma och gör det som barnen vill. Iår innefattade de både pulkaåkning och försök till snögubbebygge. Avslutningsvis grillade vi korv och satt på varsin fäll i trädgården. Nu sover lillan middag och stora tjejen och pappa leker fortfarande. En riktigt god jul och ta hand om varandra!

3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen !
Härligt härligt !
Mysigt led traditioner....
Kanske äter ni Julgröt här nästa år...;)
Hoppas att det löste sig med T.
Min A Sov nog den tiden ni hade tomten ;)

Hoppas att ni har haft en Julafton !
Önskar er en fin fortsättning på Julhelgen.

Varma Julkramar Från oss alla

Hemma på Sjuan sa...

Mysig tradition!
Önskar dig en fortsatt fin julhelg, kram Suss

Gamla skolan-Jennie sa...

Så mysigt det låter!! Skönt att bara ta det som det kommer! Jag skrattar fortfarande när jag tänker på tomten... Hihi, det var en rolig kväll!

Önskar dig ett gott slut på 2012

Kram Jennie