Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 6 december 2012

Pepparkaksrulltårta

En släkting skrev igår på Facebook om detta så det var jag ju tvungen att testa;) jag utgick från mitt vanliga rulltårtsrecept men la till kryddorna får pepparkakskladdkakan. I mellan hade jag lingongrädde, smarrigt värre!

2 kommentarer:

Sofie Johansson sa...

Låter väldigt gott! Gjorde egen pepparkakskrydda som jag är sugen på att blanda i allt!:)

Hus Inspiration Inredning sa...

Oj gott!

NY UTMANING
UTMANING TVÅ:
-Springa minst 5km
-Prova Tabata. Nu när det är kyligt och svårt att motivera sig att komma iväg är Tabata perfekt att träna hemma. Ladda hem appen Tabata Timer på mobilen och testa 3övningar: Planka, armhävningar, rygglyft
-Besvara dessa 7 frågor!
1. Då tränar jag allra helst
2. I mina öron när jag tränar
3. Mål med träningen
4. Favoritmat
5. Då mår jag som bäst
6. Därför tränar jag
7. Där tränar jag helst

Kram