Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 3 december 2012

Stockholms tips

Efter en heldag på kurs kom vi till vårt hotell (som var under all kritik) gick istället ut på stan och fick endel handlat och därefter skulle vi äta lite mat. Fick tips av min goda vän att vi skulle gå till restaurang Underbar på Drottninggatan 102. Tack och lov bokade vi bord vilket var bra. Jag är inte bortskämd med bra restauranger hemma så ni ville jag passa på att testa. Detta är en libanesisk så vi valde en avsmakningsmeny bestående av 15 små rätter. Så himla gott! Så är ni i närheten, åk dit! Trevlig personal och underbar smakupplevelse.



Inga kommentarer: