Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 5 december 2012

Träningsutmanimg

Jag har gått med på en träningsutmaning, varje vecka kommer jag få en ny utmaning;) här kan du läsa om bloggen som startat utmaningen.
Denna vecka var det att röra sig 3x30min, inga problems med denna snö... Har skottat 4 gånger bara idag...har i och försig andra planer också;) Vist blev huset så mycket snyggare som grått än det gamla?! Kommer ni ihåg hur det såg ut? Kanske skulle ha en tävling om det? :)

1 kommentar:

Villa Ell sa...

Vilket fint hus ni bor i :-)
Jag tycker att det är kanon att snön har kommit så man får skotta och träna armarna lite och då är det ju bra att man antagit Träningsutmaningen!!! För armar är något jag kan tänka mig att få lite fit-are...

Ha en fin dag
KRAM