Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 14 december 2012

Tre generationer julbak

I helgen som var så bakade vi lite, tregenerationer var vi som bakade... eller endel bakade och endel åt mera;)

Första försöket pepparkakshus, vi fick göra ett till då Julia fick för sig att testa att klättra över det första... det höll inte...

Mozartkulstillverkning. Vi anväde oss av samksatt marsipan.
Päron samt banan vart årets smaker.

1 kommentar:

Hus Inspiration Inredning sa...


Hur går det för er alla som är med i träningsutmaningen? Jag har tyvärr varit sjuk hela veckan så ligger efter er men har kollat in på era bloggar och sett hur duktiga många är.
NU startar vi en NY vecka. Fortsätt som ni tränar men lägg till lite Benböj....Kolla in imorn på bloggen för utmaning vecka 3

Kram