Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

lördag 26 januari 2013

Allt på engång;)

Idag är det en sån dag, mycket igång!
Idag ska vi fira lite kalas. Först kommer det gäster till lunch och sen nya till kvällsmat. Mitt emellan kommer barnens kusiner och ska sova över. Dessutom behöver jag förbereda mat inför veckans aktiviteter. Så nu står en kladdkaka i ugnen, glasyren till denne på spisen, intill puttrar en älggryta med massa rotfrukter. I kylen ligger en stek i marinad och strax skall jag göra en god sallad till lunchen samt koka potatis till grytan. Min tanke är att servera älggrytan både till lunch o middag, gästerna är ju olika och för att förnya för oss så kommer jag att byta tillbehör;)

Inga kommentarer: