Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 10 januari 2013

Bloggpremiär

Ja är man snart 2 år så är det väl dax att börja blogga;) I början av veckan var min mobil putsväck, sen kom den fram och "någon" hade tagit massa kort, bland annat denna ;) Sen nu ikväll när jag kollade i bloggen så hittade jag ett nytt inlägg (dock tomt) och ja... Julia hade haft mobilen igen...
Vad skola det bli av denna försekomna unga dam?

3 kommentarer:

Sofia sa...

Sötast på blogg himlen gahhhh länge sedan nu. Nu måste vi ses allihop snart. Ser fram emot att träffa din fina mamma imorgon kramar Sofia

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon!

En Riktigt bus frö :)
Vad ska det bli av henne .... så liten och smart ;)

Ha en god helg och en riktigt trevlig kväll till er aLLa!

Kram.kram

Anonym sa...

Söta lilla tjej! Åh vi måste ses snart! Vi är för tillfället så osociala man bara kan bli, med alla.. =( Men snart så har vi ett nyrenoverat hus och en liten familjemedlem,spännande och underbart, då blir det andra bullar! Mmmm kanske borde komma över till er och äta underbart goda rabarberbullar, lediga i helgen? =) Kramar Jenny