Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 27 januari 2013

En oväntad vänskap

Full fart som vanligt. Men ikväll tog jag en paus och följde med min goda vän på bio, tack för att du tog med mig! Vi tittade på underbara filmen En oväntad vänskap. En fransk film, redan där hade jag sagt nej tack men en annan vän hade varit och sett den och hon sa att jag var tvungen att se den så jag bestämde mig för att ge den en chans. Man var fast direkt, så mycket värme, kärlek och skratt! En riktigt måbra film, se den!

1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen !
Det var ju härlig avslut på helgen.
Hoppas att ni mår bra och att du överlevde helgen.
Sov så gott !.jag ska också göra det.
Jag är hemma inatt. dom små blir hemma imorrn.
Ha det gott ! Sov så sött
kram.kram