Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 21 januari 2013

Födelsdagsfirande

Idag är ingen vanlig dag för det är min mans födelsedag hurra hurra hurra!
Ja för ett par dagar sedan fyllde jag år och idag är det min mans tur, och om två veckor fyller lilla Julia 2 år. Igårkväll gjorde jag semlor som J får bjuda på sitt jobb idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till maken! :)

Haha, vi har lika här hemma...
Jag fyller på söndag, äldsta sonen den 5 feb och sambon den 16 feb.
Ska vi sedan lägga till närmsta släkten är det fullproppat i dec, jan och feb. :)

/Ami