Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

lördag 19 januari 2013

Fylld skinksnitzel

Jusses va gott det var;)
Köpte skinksnitzel i veckan som jag slog riktigt tunna med baksidan av en kastrull.Sen blandade jag Creme cheese med lite bostongurka och rivet citronskal. Bredde det på skinksnitzeln och sen en skiva god rökt skinka och slutligen en skiva prästost, veck och så en tandpetare.Kryddade med lite salt och peppar på utsidan oc stekte i smör som jag även där la i lite citronskal i. Blev jättegott och hela familjen åt som tokar! Till detta åt vi potatisroser, grönsallad och så en kall sås av creme fraich med lite mango chatny i... MUMS!

Inga kommentarer: