Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 1 januari 2013

Gott nytt år

Vilken fantastisk kväll vi hade igår! Tack alla som var med! Missade dock att ta kort på huvudrätt o dessert men här kommer en bild på förrättsbuffen, riktigt gott var det;)
Recept kommer en annan dag.

2 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Vilken buffé, ser jättegott ut!
Önskar dig en god fortsättning på 2013, kram Suss

Sofia sa...

Åhhhh vad gott det ser ut god fortsättning fina du jag vill gärna gå på tjejkvällen : ) anmälde mig på Facebook. När ska man betala? Kramar Sofia