Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

torsdag 17 januari 2013

Härlig känsla!

Då var det dax igen, dax att fylla år! Vi brukar inte fira men vi hade bestämt att äta lite tårta och så eftersom vi skulle ha några kompisar på besök.

När jag stod här i köket och förberedde så tittade jag ut genom fönstret och fattade inget, där kommer våra vänner gående, våra vänner som bor på Gotland! De adr åkt över för att träffa oss, helt otroligt och helt underbart! Det blev en jättemysig kväll med nära och kära och mycket skratt! Tusen tack alla, hur ska det gå den dagen jag fyller jämt?;)

2 kommentarer:

Sofia sa...

Vilken underbar överraskning grattis fina du. Present kommer senare : )) kramar Sofia

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Vilken trevlig dag du verkar ha fått!

Här har vi gått in i en intensiv födelsedagsperiod.
Barnens kusin fyllde i måndags sen kommer jag, systersonen, min son min svåger och min kusin på samma dag, min sambo, mamma, min svåger och en av barnens kusiner avslutar sista februari...och då är vi extremt trötta på tårtor! ;)

Ha det!
/Ami