Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 29 januari 2013

Våfflor och broccolisoppa

Gott, billigt och nyttigt! Broccolisoppa! Till detta hade vi stekt bacon och sen våfflor. Förresten vad tycker ni om min nya skål? Köpte den på ICA idag och är kär;)



2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God natt ! ;)

Visst är dom fina likaså plastburkarna.
Jag stog hade dom i handen men jag får vänta lite till :)
Fast inte för länge :) förvarings burkarna var så mycket finare än Glasburkarna;)

Hur mår ni förresten ? Har J kryat på sig ?
Här hemma är det ganska så bra redan:)
N har hög feber men annars vänder det nog.

Nu ska jag försöka sova.
God natt ! Kram.kram

Victorias Provkök sa...

Ja skålarna är fina, har en liknande;)
Ha en strålande dag
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se