Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 8 februari 2013

Billig köksrenovering

Billig och snabb köksrenovering började jag med igår kväll och nu är jag nästan klar. Innan hade vi beigea kakelplattor och brun fog men nu är allt vitt;) jag använde mig av häftgrund som jag målade två gånger och idag har jag målat en gång med glans 80. Har inte bestämt om jag ska köra en gång till än. Får se när det torkat. Fogarna har jag penslat och resten har jag målat med en liten skumgummiroller. Jag är jättenöjd! Billigt, enkelt och snabbt sätt att få lite nytt i köket!

Såhär såg det ut innan...
Och såhär blev resultatet. 



2 kommentarer:

Sofia sa...

SNYGGT : ) wow kram Sofia

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Vännen !

Vad fint det är !
Tänk vilken skillnad....hoppas att allt är väl med er !
Vi hörs ! Sov så Gott !kram.kram