Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 1 mars 2013

1 mars

Oj vad tiden går. Denna vecka har varit full med jobbaktiviteter, har dessutom försökt träna lite också och varje kväll har jag stupat i säng. Idag har vi vår lediga dag och den har hittills bjudit på en storstädning av huset. Det var verkligen välbehövligt. Nu är vi ute och barnen leker, soligt men lite blåsigt.

Våren är verkligen på gång, vår snögubbe blir mindre och mindre. Resten av dagen blir nog lite plock och kanske att vi bakar en kaka eller två;) kram och tre mig helg på er!

1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

Det samma tilm Er !
Ljuvligt med ljuset :)
Här hemma.gör vi också.


röjer och städar ! Kram på er