Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 15 mars 2013

Påskpyssel med barnen

Ledig dag och vi tjuvstartade helgen. F älskar att pyssla så efter lite googlande (jag är inte så vidare bra på pysslande) så hittade jag några roliga pyssel. Printade ut lite bilder att färglägga, sen gjorde vi pärlhöns;) och så traditionella hand i fot kycklingar. Vi hjälptes åt att göra en var till tjejerna men sen gjorde F ytterligare en, så fin!







1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

Mysigt ! :)
Vi hade gärna kommirät len det blev både bak och handling för min del :)
En sväng ute och middag :)

Hoppas att ni får en god lördag ! Stårlande väder blir det nog :)

Kram.kram

Nu ska jag sova :)