Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 25 mars 2013

Premiär

Nu var det längesedan, alldeles för länge sedan. Men i helgen bestämde jag mig att det är bara att köra. På med joggingskorna och köra. Och det gick över förväntan i det härliga vårvädret. Som jag har saknar att springa. Så härligt att jogga längs vattnet på grusvägen. Jag verkligen älskar vart vi bor och miljön här!
Nu en hel vecka hemma med barnen och idag kommer en väldigt god vän med sina barn, Filippa tycker att vi ska göra påskgodis... Vi får se;)



2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina du ! :)

Jag hade ju så Gärna velat följa med dig !
Men det kommer ju många dagar här framöver.
Visst är man glad för och tacksam hur vi bor.
Det är dom små sakerna som man ska Se.

Så Mysigt med en dag med Goda vänner !
Hälsa så Gott !
Pyy
Pyssla Lungt med Påsk Godis !


Ha en härlig Måndag!

Kram på er

ps...k
jag ska springa snart

Sofia sa...

Fina underbara vän. Vad jag gillar dig! kram och hoppas ni haft en bra dag! Sofia trött efter att ha somnat kl. 2.00 : ( låg och vände och vred på mig fullmåne!