Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 13 mars 2013

Reklamera

I mitt arbete pratar jag mycket med eleverna om våra rättigheter och skyldigheter som konsument. Privat så handlar jag mycket via internet och är det något så brukar det aldrig vara några problem att reklamera en vara.
I januari var jag ett ärende i Göteborg och passade då på att köpa en vårig blus till mig själv. Efter första tvätten så släppte en söm och jag ringde därför till butiken i Göteborg. Eftersom jag inte vet om jag kommer hinna in där nästa gång jag ska in till Göteborg (i april) jag har ca 18 mli enkel resa till götet... så frågade jag om jag inte kunde få skicka den till dem istället. Hon bad att få återkomma och efter ett par dagar fck jag svaret att nej, reklamationer gör de bara i sina butiker.
Blev så förvånad och besviken. Jag köper inte mycket kläder men jag köper gärna av detta märket, men nu kommer jag inte att handla på detta stället mera.

1 kommentar:

Sofia sa...

Morrr vad trist ogilla! kram Sofia