Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 22 mars 2013

Smak el konsistens?

Vår stora dotter gillar inte svamp. Och att fråga en 4 åring om det är smaken el konsistensen hon inte gillar är ju lite svårt. Så idag testade jag;) min man hade varit på en champinjonodling igår och hade med sig massa underbara champinjoner hem igår så jag finhackade dem och sen även mixade dem till en slät sås. Och båda barnen åt som bara den, perfekt då vi vuxna älskar svamp!
Utöver svampsåsen så åt vi fylld kycklingfilé med två sorters ost, Västerbotten o mozzarella samt soltorkade tomater i lindade i rökt skinka. Och potatisgratäng.



1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

Nästan som våran Meny med :)
Vi hade klytpotatis ,morötter och lök.
Och fyllda med god saker :)
J sa att dom hade varit så söta ! :)

Tack för lånet. Vill du ha tillbaks? :)

Det är dom små som är sjuka. Förkylda,hosta och feber.
Inget alvarligare.

Ha en fin helg ! Kram.kram