Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

lördag 16 mars 2013

Vårröj!

Denna helg har vi haft pyssel på hög nivå;)
Efter en mysig fredag med påskpyssel och middag hemam hos goda vänner så hade vi en riktig fixardag på lördagen. Våra garagedörrar är inte de bästa så under lördagen fixade vi till den ena porten (den som är isolerad) Titta vad fint det blev. Denna port hade dålig panel så vi tog bort den gamla och satte dit ny samt ny fin plåt i underkant. Nu inväntar vi bara varmare väder så att vi kan måla den vit. Även den högra dörren ska göras om, men den ska vi byta ut helt så det får bli längre fram i vår.
Efter lunchen när vi ändå var igång så passade jag på att storstäda huset och bar ut alla mator i snön, är ju förhoppningsvis sista omgången med så här kallt väder så om en stund sa de bäras in till ett nystädat hus och en nytvättad soffa. Ska bli skönt att sätta sig där med ett glas vin och bara vara ikväll. Söndagen får nog bli en bara vara dag!

Inga kommentarer: