Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 15 april 2013

Behöver hjälp


Sitter och har gjort massa inlägg som bara väntar på att få publiceras men av någon anledning så blir mina mobilbilder jättedåliga nu helt plötsligt, varför? Är det någon uppdatering man behöver göra? Det har ju funkat förut.... Får nog ge mig och köpa en ny kamera snart, men vad ska jag köpa? Vad behöver jag tänka på? Har inte alls ekonomi till att köpa någon stor fin systemkamera även om det vore drömmen. Vad ahr ni andra för kamror som ni rekomenderar?



1 kommentar:

Sofia sa...

åhhh hjälp jag är inte bra på det här med kameror. Jag är dock väldigt nöjd med min kamera Panasonic DMC-TZ20 Lumix. Blir bra bilder prisvärd och inget krångel
; ) kram finis! Sofia