Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 7 april 2013

Efter regn kommer solsken

Jag har en förmåga att alltid få förmycket runt om mig när jag redan har mycket om mig. Veckan som varit har både varit intensiv men även jobbig med en mindre olycka som krävde väldigt mycket städning inne i huset. Min superfina vän Sofia hade igår varit här med ett paket (medan jag och min man klöv massa ved) så fina servetter och en underbar form! Tusen tack underbara vän, jag känner mig rik med så fina vänner!

1 kommentar:

Sofia sa...

Åhhh fina Alexandra detsamma det är jag som ska tacka dig för att du ALLTID ställer upp, är hur mysig som helst att vara med osv. osv : ) love /Sofia