Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 10 april 2013

Olivolja från Gusto Classico

För ett litet tag sedan var jag med i en tävling på FB där jag blev vinnare av en fin olja från Gusto Classico.
Det är ett litet familjeföretag här i utkanten av vår stad som säljer olivoljor, salami, ostar och mycket mera. Jag har varit inne på hemsdan och oj oj oj vad mycket härligt de har där. Har aldrig varit i italien men suget har alltid varit stort och nu när man ser alla läckerheter så bara måste vi åka dit en vacker dag.Drömmen är en mat resa igenom Italien;)

Denna olja som jag vann var en Novello olivolja, en riktigt fin sådan. Har testat den både på pastan och i salladen och japp, det är skillnad på olja och olja!!!


vet fortfarande inte vad det är som gör att vissa mobilbilder blir så suddiga... ber om ursäkt

1 kommentar:

Sofia sa...

Grattis till den fina vinsten min vän : ) kram Sofia som är trött efter kalasandet igår!