Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 28 maj 2013

Knäckrabarberpaj

Förra helgen hade vi gäster och då passade jag på att göra årets första rabarberpaj. Receptet kom från Buffe och du kan läsa det här. Menjag är lite lat så jag smälte först smöret och blandade sedan allt i kastrullen, sparade disk och det funkade kanon!

2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen!

GOTT ! Dessutom ett jätte fint bild !
RIKTIGT fint !
Ha en fin kväll ! KRAM.

Cecilia sa...

Hej! Jag var inne på ett gammalt forum gällande dopprogram och där dök du upp ganska flitigt.. Du ska ha skickat runt ett dopprogram som många tyckte om. Känns det bekant? :) Jag undrar om du råkar ha kvar det och om du i så fall skulle vilja dela med dig ännu en gång? Här sitter en desperat mamma med ett dop som är två veckor bort, jag lyckas inte sno ihop något bra... Det vi använde vid första dotterns dop försvann i samma veva som datorn havererade för ett år sen. :/ Hör gärna av dig om du vill göra en god gärning.. ciccimalmkvist@hotmail.com Må så gott!