Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 14 maj 2013

Paradiset

Nu har vi bott här i snart tre år men för varje dag blir jag mer och mer förälskad i omgivningen. Såhär vackert är det nu ikväll. Titta noga så ser ni en liten liten motorbåt som puttrar fram i vattnet!

2 kommentarer:

Sofia sa...

UNDERBART <3

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen !

Säger det samma.! :)
Man blir mer och mer färst ...och knappt att man vill lämna det heller.
Vi är inne på sjunde året nu.

Här är det det samma. Vi ska in en sväng imorrn.
svarar här istället ...du kanske har somnat.
Ida saknar Filippa.

Ha det gott ¡ Kram.kram

God natt