Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 7 maj 2013

Sugen

Åh vad sugen jag är på att baka bröd!!!! Men de sista veckorna har varit fullt upp med att måla huset när man fått en ledig stund över. Får se om jag hinner baka något nu i helgen som kommer, är ju långhelg;)
Nu är baksidan av huset nästan färdigmålat och det är bara lite kvar på gavlarna som vi kan måla innan vi får hem ställningen som vi ska hyra. Sen ska bara snickarna komma och byta de sista fönstrena och dörrarna. Sen... ja inte är man klar, det blir amn ju aldrig med hus men klar med årets stora projekt;)

3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Alltid är det gott med nybakt bröd ;)
Ni är så Duktiga och det blir så Fint !
Ha en fin dag!.Kram

Sofia sa...

heja heja : ) vad ni är duktiga : ) klram på dig fina vän/Sofia

Sofia sa...

Fina rara vän TACK för att du finns i mitt liv. Din kommentar angående Göteborgsvarvet gjorde att min nervositet släppte inför lördag. Klart jag ska fixa detta : ) Tack för bilden på mössan gahhh vad den är fin : ) kram Sofia