Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 1 maj 2013

Vad blir det för mat?

Barnen lagar mat klickar ni här innan så kommer i till ett klipp där tjejerna gör debut som tvkockar;)
Jag försöker lära mig hur man spelar in filmer och hur man sen kan jobba med film med eleverna och då behövde jag två frivilliga. Jag tror allt att tvkockarna får se upp nu, eller vad säger ni?

Glad första maj på er, själv ska vi spendera dagen med att måla hus och avslutningsvis aka vi till vår kiropraktor och få lite ordning på ryggarna. Blivit lite si och så med ryggarna efter sista tidens vedkörning och husmålning, så ska dom hålla är det lika bra att ta tag i det direkt. Tur att vi har en kontakt som kan även på röda dagar! 
Bjuder på en gamla vårbild från 2010


Inga kommentarer: