Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 28 juni 2013

Nytt projekt

Såhär i semestertider är det alltid kul med småprojekt. Denna trägrupp fick jag i våras och idag började jag skrapa bordet. Så himla fin platina tycker jag, jag har inte bestämt vilken färg det ska då i slutändan. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vit såklart :)

Sofia sa...

Kommer bli hur fint som helst : ) kram din vän Sofia som vill ses : ) nästa vecka om du kan jag är home alone fram till ons : ) kanske vi kan ta ett glas vin : ) kram Sofia

Sofia sa...

Kommer bli hur fint som helst : ) kram din vän Sofia som vill ses : ) nästa vecka om du kan jag är home alone fram till ons : ) kanske vi kan ta ett glas vin : ) kram Sofia