Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 21 juli 2013

Bröllop

Nu blev det sådär många dagar igen...Förlåt!
Men en av mina absolut närmaste vänner gifte sig igår och redan i torsdags åkte jag ner till Falkenberg och har varit med henne fram till idag. 
Bjuder er på en bild av lokalen som vi tillsammans pyntade. Så himla roligt att förvandla ett magasin till en bröllops lokal. Jag kommer att göra ett längre inlägg längre fram då jag ska visa mer detaljbilder på lokalen, hur man klär in stolar och massa annat. 
Vem vet, kanske även bjuder på en bild på brudföljet;) Men det får bli en annan dag, nu har vi precis kommit hem och jag är offantligt trött men även fylld av all kärlek som fanns i luften igår.

1 kommentar:

Sofia sa...

åhhh så fint ni gjort : ) ser fram emot att få höra mer om bröllopet. Kram Sofia