Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 30 juli 2013

Polkapojkarna


bild lånad av polkapojkarna.se
Förra veckan var vi på utflykt och på vägen hem stannade vi till på Polkapojkarna i Gränna. Vilken underbar och mysig butik! Detta var första gången mina barn fck se hur man tillverkade polkagrisar och det var så mysigt när killarna som bakade pratade med oss som tittade genom fönstren.
bild lånad av polkapojkarna.se
Sen har ju jag en stor last.... saltlakrits... gissa om jag smällte när jag fick smaka deras Gammeldags sega salmiak kola... MUMS!!!
Har ni vägarna förbi så tycker jag verkligen att ni ska titta in i butiken. Här kan ni läsa mera om butiken och dessutom hitta adress både till Gränna men även deras butik i Stockholm som jag ska besöka nästa gång jag är i huvudstaden ;)

 PS... om ni klickar här så får ni en gratis polkagris att hämta i butik när ni handlar över 50kr! ;)

2 kommentarer:

HjärtatsVitaHem sa...

Gränna är ett måste om somrarna. Det är så mysigt där! :)

Kram Jenny

Sofia sa...

Mums med polkagrisar : ) vad kul att kolla in tillverkningen! kramar i massor Sofia