Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 26 augusti 2013

5 år

Våren 2007 fick vi beskedet att vi inte kunde få barn på naturlig väg. 
Den sorg och förtvivla jag då kände var enorm. Jag trodde att vi aldrg skulle bli en familj med barn.  Men vi fick hjälp och med hjälp av IVF fick v så småningom våra två prinsessor!
 Idag fyller vår stora prinsessa 5 år! 
Glädjen vi känner över att få äran att vara föräldrar till denna underbara tjej är enorm. 
Vi älskar dig så enormt mycket! PUSS!


2 kommentarer:

Sofia sa...

Vad fint du skriver. Stort grattis Filippa. Vilken fin bild på henne med raukarna i bakgrunden! Zimon har släktkalas samtidigt som Filippa på lördag. Då han fyller 8 år nästa måndag. Tyvärr kan Bella inte komma : ( Hälsa Filippa och TACK för inbjudan. Vad duktig hon är på att skriva wow! kram Sofia

Villa Björkenäs Backen sa...

Grattis till Filippa även här !
Stora tjejem och så Otroligt fin bild !
Fin är hon ! Visst får man vara Tacksam över att ha fått barn.
Det är inget som är givet.

Vi hörs ! Ge en kram till den stora prinsessan på hennes dag!