Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 30 augusti 2013

En bortglömd goding

Snacka om snabbmat! Ugnspannkaka. Här klippte jag i lite rökt skinka också för smakens skull. Barnen åt som bara den, lilla Julia 2½år åt halva formen själv!!!

4 kommentarer:

Madame Edith sa...

Ja det där är ju så smidigt, att man inte gör det oftare!! Och barnen älskar ju ugnspannkaka så det får vi ta och göra i helgen.

Tack för tipset!

Kram Madame Edith

Nelya sa...

Mmm så gott! Kanske vill du dela med receptet ? :)

Kram
Nelya

Sofia sa...

Mums mums mums : ) Jag kommer en sväng på söndag! kram Sofia

Villa Björkenäs Backen sa...

Visst är det gott och smidigt !
Ett bra alternativ till vardagen!
Hoppas att kalaset gick bra.
Det var en nöjd Ida som kom hem.
Vilken härlig bild på F på FB.

Ha en härlig söndag! Kram