Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

onsdag 28 augusti 2013

Helgens kalasdukning

I helgen när vi hade  kalas så dukade vi på baksidan. Första gången som vi sitter många sedan målningen av huset blev klart. Tanken var att vi skulle sitta här på släktkalaset för en månad sedan men då började det att regna precis när vi skulle äta. Pompomsen är gåva från min fina vän Annica efter hennes fantastiska bröllop. Jag tycker att de var jättefina och passade perfekt på ett 5 års kalas !

Kommer ni ihåg hur här såg ut för 3 år sedan?
 Kanppt så att vi själva mins;)





3 kommentarer:

Sofia sa...

ETT NYTT HUS NU SÅ FINT! Vilket fint kalas med härligt! Grattis igen till Filippa och attans att inte Bella kan komma : ( kram Sofia

A House With A View sa...

Stoooort grattis till Filippa!!!! Hipp hipp huurrraa!! Och wow vilken skillnad på huset, det blev ju bara huuur bra som helst. Knappt man tror att det är samma hus, bra gjort!

Kraaaaaaam aka

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon på dig !

De har Blivit Så Fint med ert hus.
Ni har jobbat Så Bra !!!

Enormt Fint !

Så Fina tårtor !Och till helgen blir det Kalas 1:)

Ha det gott !

Kram kram

Hoppas att allt är väl