Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

måndag 5 augusti 2013

Krysmyntagården

När vi var på Gotland gjorde vi många härliga besök. Bland annat på Krysmuntagården som ligger ca 1mil norr om Visby längs havet.
När J o jag var på Gotland första gången tillsammans, för 10 år sedan var vi på deras underbara lammgrillning, vilket jag kan rekomendera. Denna gång nöjde vi oss med ett, eller faktiskt två besök i deras butik. Här kan ni läsa mera om stället.
bild lånad av krusmynta.se

Utöver massa kryddor så köpte jag även salmbärssylt, underbart lakrits te och Gotlandsdressing som produceras av Gutevin (som ligger i Hablingbo, 6mil söder om Visby, även detta stället är väl värt ett besök).

Inga kommentarer: