Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 23 augusti 2013

Matnyttig blogg

Den sista tiden har jag inte hunnit blogga så mycket, inte heller läsa så många bloggar. Men en som jag tittar in på varje dag är Madame Edith! Så härlig blogg i precis min smak. Så mycket tips och inspiration jag får av henne. Som här där hon lagat en jättefin Räkpaj. Tror jag ska testa denna nästa helg när vi får gäster;)
Bild lånad av http://madame-edith.blogspot.se/

1 kommentar:

Villa Björkenäs Backen sa...

Den ser riktigt god ut :)
Får nog bli till nästa helg ! :)
Hoppas att allt är väl med er !

Kram