Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

söndag 22 september 2013

Billig renovering, tvättstugan

Vi försöker ju göra lite i taget i vårt hus. Nu när alla fönster och ytterdörrar är utbytta så bille jag göra lite make over i tvättstugan. Ett utrymme som var ganska mörkt och tråkigt innan. 
Någon tyckte att blått kunde göra det lite kul... tyckte inte jag;)
 Så jag åkte till IKEA och köpte nya knoppar. Målade tak och alla lister vita, väggarna är krita. Även benkskivan fick en omgång, jag målade den med två lager med häftgrund för att få det att fästa sedan med en högblank vit färg så att man kan torka av lättare. Nu framstår tyvärr luckorna som mer gula än innan men helheten är jag ändå nöjd med. 
Ska bara sy ett draperi till tvättkorgarna så att inte de syns, men har inte hunnit än.


1 kommentar:

Sofia sa...

Wow vad fint det blev : ) du kan du vännen ses snart?! Jag är ledig på fredagar o Bella med! kram Sofia