Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

tisdag 8 oktober 2013

Valnötstider

Då var det dax igen! 
Vi är så glada över vårt valnötsträd, ifjol fick vi hela 8kg nötter. Undra hur mycket det blir iår! 

Vad har du för favoritrecept där valnötter ingår?

2 kommentarer:

Sofia sa...

gahhhh vill ha ; ) älskar valnötter : ) brukar pula ner dem i bröd och sallader som jag gör mums! kram Sofia

Melody and M.E sa...

Har inget eget valnötsträd, men en granne har! Älskar valnötter! Plockar man dem bara och torkar eller hur gör man? Älskar valnötsbröd!
kram M.E