Om mig

Mitt foto
Jag är nog världens lyckligaste mamma. Efter år av barnlöshet så kom äntligen våra prinsessor till oss genom IVF. Första dottern föddes augusti 08 och andra dottern februari 11. Jag arbetar som lärare i Hem- och konsumentkunskap och brinner för naturlig mat utan tillsatser.

fredag 15 november 2013

Jul längtan

Nu börjar den sakta sakta komma smygande, jul längtan;)
Jag hör ju till dem som brukar längta redan i september men i år kom längtan sent;)
Börjat kolla över adventsstackar och inser att jag behöver lite nya glödlampor, varför är det alltid så...  I fjol jobbade jag bara 67% så då hann jag massor, i år jobbar jag 80% vilket jag trivs med men Svårt att hinna med allt man vill även om jag lever under tänkesättet att det inte ska bli hysteriskt.

2 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej även här !

Visst börjar dom känslorna smyga på även här.
Ska försöka fixa här hemma lite jul...
Hoppas att ni får en härlig helg

Kram

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Hej! Japp, samma här! Trevlig helg! Kram Anna